Fina paket till mina kunder

Här om veckan anlände ett paket till mig – fyllt av skogsgrönt silkespapper, brunt sidenband och små etiketter. Tänk vad lite papper, band och etiketter kan liva upp ett paket! Det blir så mycket roligare att öppna. Jag älskar verkligen att söndagspyssla med paket till kunder. Allt från att försöka hitta varan bland hyllorna i förrådet, till att välja ut en passande kartong, till att skriva ett handskrivet meddelande och cykla iväg med paketet till Alviks kontorsmaterial för att posta paketet. 
 
 
Guldpytter andas grönt och just skogsgrönt känns perfekt. Jag tänkte ta sidenband i rosa först, men ändrade mig i sista sekund och tog brunt istället. Det är jag verkligen nöjd över. Etiketterna använder jag till att skriva ett personligt meddelande – ett tack för att dem väljer att handla från min butik. Etiketterna blev kanske lite små, hade kanske velat ha dem i en storlek större, men jag får helt enkelt öva på att skriva smått. Har ju trots allt, beställt 1000 stycken. 😄
 
Småföretagare | Egen företagare, Företag, Småföretagare | |
Upp