Solig höstdag

Några bilder från en solig och härlig onsdag tidigare i veckan. Simon och jag jobbade hemifrån några dagar i veckan och passade på att ta en kort promenad i solen i kvarteret. Så himla härligt att ha den möjligheten, att jobba hemifrån och att Simon också har den möjligheten. Det finns så mycket positivt med det. Att luncha tillsammans och gå på promenader. 
 
 
Dock har jag börjat få ganska ont i nacken och ryggen. Därför har jag bestämt mig för att börja springa regenlbundet. De dagar jag inte är på kontoret ska jag springa under lunchen eller efter jag slutat för dagen. Det blir ju enormt mycket stillasittande – inte bara på jobbet utan efteråt när jag även pysslar med Guldpytter också.
 
 
Nu har jag också åkt på en hemsk förkylning som började redan i torsdags. Jag trodde jag hade fått halsbränna så jag sprang på lunchen. Slog till och med mitt nybörjar rekord. Under springturen mådde jag ganska dålig dock.. och tänkte, nej det här är inte halsbränna, det är en början till förkylning. 😶
 
 
Gick upp till våningen ovanför oss för att se ut genom fönstret och se hur deras utsikt ser ut. Av någon anledning så pirrar det alltid lite i magen när jag går upp en våning i en lägenhetsbyggnad som jag inte bor på. Varför är det så tro? Kanske lite spänning i det hela just för att man själv inte bor just där och att det inte är ens våning. 
 
Vardagligt | |
Upp