Sy egen kudde

Jag hittade världens finaste tyg och klickade hem en bit. Halvpanama i en ljus beigebrun färg med fina bär på. Veckan innan hade jag beställt en symaskin för jag kände verkligen ett enormt begär efter att skapa. Ni vet, ibland vill man ju bara skifta hobby från en till en annan. Började med något ganska enkelt, en kudde utan dragkedja. Sykunskaperna sitter fortfarande kvar och jag är så nöjd över resultatet! 
 
 
Kudden är fint placerad i soffan i vardagsrummet och ger en stark höstkänsla i rummet. Tänk att en sådan liten förändring kan tillföra så mycket. Jag har kvar en liten bit av tyget som jag har tänkt att sy antingen en necessär av eller ett ipad-fodral. Hur som helst, så är det riktigt roligt att kunna förändra inredningen genom egna små syprojekt. 
 
Pyssel | Inredning, Kreativitet, Pyssel, Sy, Syprojekt | |
Upp